Wednesday 26 January 2011

this is an entry about GEORGE WATSKY

assalamualaikum...

malaysian day?done.alhamdulillah..=).baru igt nk update pasal malysian day tapi2 tiba2 plak terkacau dgn video yg bes ni.nant la update pasal dance..nak cerita pasal maamt ni sat.buleh dak? buleh dak??haha.tapi aku xtau la mamat ni memg dah pemes ka...memg dah superstar ka before ni.memg pelakon hollywood ka..(bukan keja aku nak kenai semua org dlm dunia ni..hahhaha)

by the way tajuk dia 'pale kid raps fast'...one word ive to say about this video..this guy is tremendously amazing!(is that even one word?)

cmna la aku bleyh jumpa dia..ok cerita dia cmni, aku tgah cek twitter then ternampk la twitter 'ijustine'..hangpa tau kan ijustine tu? awek hot yg buat video kat youtube tu..aku pon xtau cmna aku bleyh follow dia..padahai bukan aku tgok sgt pon video2 dia ka..baca blog dia ka..sebab awai2 msok twitter aku xtau nk buat pa kot aku rasa..ok xpalah yg tu..aku pon tgok la twitter dia..then ternampk blog dia..then terbaca blog dia..then ternampk la entry pasal george watsky ni..

pa g?aku pon tgok ah tanpa rasa segan dan silu..

seriusly!smart gila mamat ni rap..dah la lawak.skali dgq aku igt eminem dah.siap ada belahak lagi dlm rap dia..(belahak adalah sendawa dlm bahasa baku ok!)  respek ah lu der) pastu dari satu video..melangkah p satu lagi..p satu lagi..lagha sungguh...ptot la most of the time aku dok tgok youtube ja..(kalau hangpa nak video bes2 abaq kt aku..aku suggest.hahaha)
satu lagi..last aku tgok video dia..3juta ja, ni dah 4 juta..sat ja bleyh naik view sampai sejuta..wallaweh!(bomoh mana hang jumpak ni?)
tapi video2 dia yg lain..ok2 la..cuma yg ni extreme bes.ya la kalo xbes xkan berjuta2 org nak tgok kan?haha

enjoy..


p/s aku paling suka part last yg dia buat sora lembut tuh.dgn meow2 siap..weyh.hang makan pa cerdik sgt..makan kacang cerdik ka ha??

cheerios.

signing off as youtuber mijan

slm

No comments:

Post a Comment