Thursday 27 January 2011

this is an entry about Edward cullen..

assalamualaikum..

hahahahahah..ok..aku nak gelak dlu before aku tulih entry ni.ahahahahaa..maafkan aku sebab aku kurg sopan arini..tp yg ni memg aku xthn..hahahahah..(woi dah3 la hahahaha tu..org tau la hang nk gelak..)

ok..cmni cerita dia...minggu lepas aku masuk kelas ni nama Module tersebut adalah children language acquisition. ok nak dijadikan cerita lecturer aku ni seorg omputes yg bernama richard cullen..Familiar??familiar??hahah..mcm edward cullen kan..tu xpa la..nak buat cmna nama dia cam artis kan.(tp memg lecturer aku tu hensem pon.bagi org2 berumuq dia macho la..haha.dah puji sikit2)

ceritanya..entah cmna time tu suma pakat weng2..besa la kelas petang..sapa xweng2 kan.. kawan aku sorg ni.dia tgah mamai pasai edward cullen kot tiba2 dia angkt tangan panggil.. 'Edward!Edward!'hahaha..aku dah xtahan dah..member aku sebelah kawan aku yg panggil tu renggah gelak dak.. sampai ja lawak tu kat aku.(aku dok jauh sikit dari tempat kejadian..so gelombang lawak tu lambt sampai sket) apa g...aku pon join skali gelak..xtahan weh!..ok.of kos la member aku tu tersilap kan(besa la manusia memg buat silap) tp silap tu memg lawak...yg paling bes lecture tu lyn ja mai jawab soalan dia..muka selambedek ja.(sporting beb!)

ok tamat! ceh bila cerita balik xlawak tera mana la plak.heh..haha

tapi cuba bayangkan..lecturer aku tu yg bernama richard cullen tu memg mai daripada family vampire..memg keturunan cullen and jugak seorg lecturer kt sini.huuuu.memg xponteng kelas r aku..dia terbang mai cari aku kat rumah jenuh!xbuat assignment dia dia keluaq taring dia.hah sudah!

ok dah.nak out lu..petang ni ada kelas dgn edward cullen..eh..richard edward..eh2..haa.richard cullen....hahah.babai..

cheerios

sigining off as student mijan..

slm

No comments:

Post a Comment